Battlefield 2042 – به نظر می رسد جزئیات مربوط به ریزتراکنش های آینده لو رفته است

Battlefield 2042 – به نظر می رسد جزئیات مربوط به ریزتراکنش های آینده لو رفته است

 Battlefield 2042 در حال حاضر خوب کار نمی کند، و وضعیتی که بازی در آن راه اندازی شد، عدم به روز رسانی در آن زمان، و ارتباطات نامنظم از DICE، در مجموع، منجر به کاهش مداوم تعداد بازیکنان شده است. در حالی که بسیاری امیدوارند که Battlefield 2042 اصلاحات و محتوای جدید دریافت کند، به نظر می‌رسد که تراکنش‌های کوچک نیز روی میز هستند.

 

بازی Battlefield 2042 اخیراً به‌روزرسانی 4.0 را دریافت کرده است که تعدادی از ترفندها و اصلاحات بزرگ را به همراه داشته است و dataminer موقتی در فایل‌های پچ جزئیات مربوط به فروشگاه درون‌بازی آینده و ریزتراکنشی‌هایی را که با خود به همراه خواهد داشت کشف کرد. به باندل‌های قابل خرید، لوازم آرایشی برای سربازان، سلاح‌ها و وسایل نقلیه و همچنین تقویت‌های XP اشاره می‌شود . بعید است که مورد دوم با آنچه از جامعه بازی باقی مانده است، مطابقت داشته باشد.

 

در همین حال، به نظر می‌رسد بازیکنان می‌توانند پنج بسته مختلف ارزی پریمیوم خریداری کنند، در حالی که فایل‌ها همچنین حاوی ارجاعاتی به ماموریت‌های هفتگی و جایزه برای پاس نبرد بازی هستند که با شروع فصل 1 در تابستان امسال آغاز می‌شود. در نهایت، temporial  نیز تصاویری از منوی فروشگاه را به اشتراک گذاشته است.

 

Battlefield 2042 برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/f9af

خبرنامه بازی ها

گالری